بهترین آبرسان پوست خشک
نوشته شده توسط : آرامیس

کسانی که پوست خشک دارند دائم با مشکلاتی همچون احساس کشیدگی در پوست، پوسته پوشته شدن پوست صورت یا دسته ها و … درگیر هستند. یک انتخاب مناسب برای از بین بردن این درد ها استفاده از کرم آبرسان پوست خشک است. به دلیل تنوع آبرسان های پوست در بازار انتخاب بهترین آبرسان پوست خشک به یک دغدغه تبدیل شده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی بهترین آبرسان ها می پردازیم.

منبع : بهترین آبرسان پوست خشک کدام است

مهمترین ویژگی های آبرسان پوست خشک

قبل از معرفی بهترین آبرسان های موجود در بازار بهتر است ابتدا با ویژگی های یک آبرسان پوست خشک آشنا شویم. آبرسان ها ترکیبات متفاوتی با هم دارند. از جمله ترکیبات موثر برای یک آبرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسان های بر پایه آب یا روغن

آبرسان های بر پایه آب به دلیل بافت سبکی که دارند و به خوبی جدب پوست می شوند بیشتر در میان افراد جامعه مورد پذیرش قرار می گیرند. ولی این به معنی بهتر بودن آبرسان های بر پایه آب نسبت به پایه روغن نیست. تنها باید توجه داشته باشید که چه زمانی باید از هر کدام از آنها استفاده کنید.

آبرسان های بر پایه آب برای استفاده در روز ایده آل هستند. چرا که سایر روتین های مراقبتی پوست خشک دارای پایه روغن همچون ضد آفتاب دارای چربی مناسب پوست می باشند.

از سوی دیگر آبرسان های بر پایه روغن برای شب ها بسیار مناسب تر هستند.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید ( HA ) به طور طبیعی در میان بافت های بدن وجود دارد. هیالورنیک اسید پای اسبد آبرسان های پوست اس و می تواند رطوب مرود نیاز پوست را به طور کامل فراهم نماید.

اوره

اروه یک رطوب رسان بی نظیر برای پوست های خشک است که علاوه بر آن خاصیت لایه بردار ملایم نیز دارد که سبب از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود.

گلیسرین

گلیسرین یک ترکیب ساده ( مشروب الکلی قندی ) می باشد. چون بی رنگ، بی بو و حلال است به طور گسترده در فرمولاسیون داروها و مواد آرایشی استفاده می شود.

آمینو اسید

آمینو اسید دارای ترکیب آلی متشکل از گروه های عاملی، آمینو و کربوکلسیلیک اسید است.

نیاسینامید

نیاسینامید Niacinamide ماده ای از گروه ویتامین b3 است که تاثیرات مفید زیادی بر روی پوست شما باشد. از مهمترین تاثیرات آن می توان به کنترل چربی، حفظ رطوبت، کاهش چین و چروک، درمان آکنه، استحکام پوست و مو اشاره کرد.

آنتی اکسیدان 

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که مانع اکسیداسیون می شوند. اکسیداسیون یک واکنش شیمیایی است که می تواند رادیکال های آزاد تولید کند. در نتیجه باعث کاهش زنجیره ای می شود که ممکن است به پوست آسیب برساند.

بهترین آبرسان پوست خشک

مصرف آبرسان پوست خشک می تواند روتین پوستی شما را دگرگون کند و شرایط آن را بهبود ببخشد. ما در ادامه به معرفی بهترین انتخاب های آبرسان پوست خشک می پردازیم :

بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی

از جمله این آبرسان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آبرسان لافارر؛ آبرسان با روغن‌های طبیعی

استفاده از آبرسان لافارر جزو گزینه‌های خوب روی میز است. آبرسان لافارر با داشتن عصاره‌های گیاهی هم‌چون گل همیشه بهار، روغن زیتون، روغن بادام و البته آلوئه‌ورا، می‌تواند پوست شما را به ‌بهترین شکل ممکن آبرسانی و تغذیه کند. با وجود ویتامین‌های C و E موجود در این محصول، آبرسان لافارر را می‌توانیم یک محصول ضد التهاب نیز بنامیم که اثرات سوزش و خارش ناشی از خشکی بیش از حد را نیز از بین می‌برد.

بهترین آبرسان پوست خشک خارجی

از جمله آبرسان های پوست خشک خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آبرسان نوتروژینا؛ آبرسانی عمیق پوست

بدون شک می‌توانیم نوتروژینا را بهترین آبرسان پوست خشک خارجی بدانیم که با عرضه محصولات متنوع در این زمینه، یکی از کامل‌ترین برندهای مراقبت از پوست است. سرم آبرسان عمیق این برند، دارای دو نوع هیالورونیک اسید است و می‌تواند لایه‌های زیرین پوست شما را نیز نرم و مرطوب کند.

 

منبع : بهترین آبرسان پوست خشک





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: